Гурток англійської мови

                    "English Club"

 

                         Керівник

             Ткачук Лілія Володимирівна 

 

                Гурток  працює: 

                         середа 15.10-15.40


 

 

   Learning is a treasure that will

   

        follow its owner everywhere.

Мета навчання – сприяти повноцінному, своєчасному розвитку дитини, збагаченню її інтелектуальної, вольової, емоційної та соціальної сфер у процесі оволодіння основами іншомовного спілкування. Практична мета – формування елементарної англомовної комунікативної компетенції, яка складається з  лінгвістичної,  мовної,  соціокультурної і  загальноосвітньої компетенції. Передбачається оволодіння дітьми вміннями аудіювання і говоріння достатніми для вступу в контакт із співрозмовником, залучення в розмову, отримання і передачі елементарної інформації, пов’язаної з утриманням спілкування дітей.

                    Завдання навчання


1)виховувати інтерес дошкільників до культури, традицій, звичаїв людей, які розмовляють англійською мовою;

2)ознайомлення дітей з культурними особливостями англомовних країн;

3)стимулювати розвиток навичок соціальної комунікації;

4)прищеплювати елементарні навички усного мовлення англійською мовою (розуміти, говорити);

5)сприяти набуттю дошкільником елементарних лінгвістичних знань;

6)розвивати мовленнєві здібності;

7)створювати умови для оволодіння первинною комунікацією       іноземною мовою; 

 8)ормувати вміння досягати комунікативної мети за умови обмеженого володіння другою мовою;

   9)залучати мовленнєвий досвід спілкування дошкільників рідною мовою для перенесення його на  спілкування англійською мовою і навпаки; 10)виховувати позитивні риси характеру, моральні якості, елементарну культуру спілкування;

  11)формувати ціннісне ставлення до іншомовного довкілля, відкритість для контактів, толерантність до несхожої культури, повагу до її носіїв, неприйняття забобонів, стереотипів, дискримінації;

12)формування певного англомовного лексичного запасу;

13)ознайомлення з простими граматичними конструкціями;

14)переведення лексики із пасивного в активний словниковий запас;

15)тренування простіших навичок спілкування англійською мовою;

16) формування позитивного ставлення до іноземної мови, бажання вивчати її далі.

Навчальний матеріал включає такі компоненти: освітні     лінії; мовленнєву, мовну, соціокультурну компетентність; 

Реалізація системного підходу до розвитку дошкільника. Навчання англійської мови передбачає збагачення його словника з кожної з шести освітніх ліній («Особистість дитини», «Дитина в соціумі», «Дитина у природному довкіллі», «Дитина у світі культури», «Гра дитини», «Дитина в сенсорно-пізнавальному розвитку»). Це сприятиме формуванню в дитини цілісної картини світу, що важливо для особистісного зростання, становлення обрисів її світогляду.

«Для чого потрібно вивчати англійську мову»

Напевно, ви вже не раз замислювалися про те, що в наш бурхливий інформаційний вік дуже важливо дати хороший старт своїй дитині. У сучасному суспільстві доцільність вивчення іноземної мови ні в кого не викликає сумніву. Всім зрозуміло, що той, хто знає іноземну мову – має ключ до успішного майбутнього. Ймовірність досягти хороших результатів у вивченні англійської мови зростає, якщо почати навчання дитини в дошкільному віці.  Так хочеться, щоб в житті вона була успішною, самодостатньою, всебічно розвиненою людиною, щоб світ відкривався їй у всій різноманітності.

Сьогодні, щоб досягти успіхів у будь-якій сфері, необхідно володіти іноземною мовою. Людина, що ледве-ледве засвоїла «English»  в об’ємі шкільної програми, не зможе вступити до престижного вузу, поїхати на стажування за кордон, влаштуватися на роботу в хорошу компанію. А які можливості для розвитку інтелекту відкриває знання іноземної мови: можна насолоджуватися книгами і фільмами на мові оригіналу, повноцінно користуватися можливостями інтернету… Одним словом, всім і кожному відомо, що знати іноземні мови корисно, цікаво, вигідно і престижно.

Загалом, дитина ще не усвідомлює навіщо її потрібно вивчати іноземну мову. Як і для будь-якої іншої справи, потрібна позитивна мотивація – тобто бажання займатись, потреба в цьому, інтерес. Без неї всі зусилля вчителів і батьків будуть приречені на невдачу. Яким чином мотивувати дитину? 

          Так, всі ми знаємо, що займатися з дітьми мовами треба. «Але як правильно і ефективно це робити?» – запитаєте Ви. Малюку дали в руки барвисту книжку з іноземними словами, сподіваючись на те, що він зацікавиться і стане з задоволенням вивчати англійську. Але дитина, погортавши, відкладає її убік. А на всі прохання дорослих повторювати за ним чужі звуки і слова уперто хитає головою і не хоче навіть слухати. «Чому?» – батьки знизують плечима і не можуть знайти вирішення проблеми.


          Впродовж навчального року ваші діти відвідують заняття по вивченню англійської мови. За цей час ваші діти вчаться:

– сприймати просту англійську мову на слух;

– знайомитись один з одним: вітатися і прощатися;

– використовувати слова з таких тем: тварини, овочі, фрукти, кольори, цифри, одяг, сім’я, частини тіла,  їжа, іграшки, транспорт, погода, пори року, професії;

– розказувати про себе, свій вік, про те, що подобається і не подобається;

– ставити різні питання і відповідати на них;

– розказувати про себе, про свої здібності;

– розповідати невеликі віршики англійською мовою, співати пісеньки.

        Дитина повинна відчувати радість від спілкування, від творчої взаємодії, від гри. Тому процес вивчення іноземної мови будується, як процес задоволення особистих, пізнавальних, ігрових потреб дитини.

Навчання англiйської мови є не обов’язковим, але бажаним компонентом дошкiльної освiти. Навчання дошкiльнят англiйської мови – це особливий вид освiтної дiяльностi. У процесi навчання дiти не вивчають складових частин незнайомої мови, а одразу опановують її як засiб спiлкування.

 Метою навчання англiйської мови є сприяння повноцiнному, своєчасному розвитковi дитини, збагаченню її iнтелектуальної, вольової, емоцiйної, моральної та соцiальної сфер у процесi оволодiння основами iншомовного спiлкування. Процес навчання англiйської мови має бути засобом соцiалiзацiї дитини, допомагати розкрити її особистий потенцiал із урахуванням iндивiдуальних особливостей.

Мова вивчається через особисту дiяльнiсть дiтей на заняттях. Кожне заняття будується як iгрове спiлкування педагога i дiтей. Заннятя з англiйськой мови – це система органiзованої iгрової дiяльностi, що сприяє розвитковi i вихованню дитини, реалiзацiї набутого досвiду, формуванню нового досвiду та психiчних якостей у процесi засвоєння мiнiмiзованого обсягу англомовних знань та вмiнь.

Важливо пам’ятати, що головне у навчаннi дошкiльникiв – це розвиток дитини, збереження її психiчного та фiзичного здоров’я, зацiкавленiсть дітей, їхнє бажання вiдвiдувати заняття.

Шановні батьки! Щоб Ваша дитина із задоволенням відкривала світ іноземної мови, повторюйте разом із нею вивчені на занятті слова та вирази у вигляді гри. Нехай дитина буде Вашим учителем (якщо Ви недостатньо знаєте англійську або взагалі не володієте нею). Грайте у ті ігри, які були на занятті. Якщо у дитини труднощі у вимові, проконсультуйтесь із учителем. Якщо є можливість, купуйте дитині книжки. Виготовляйте предметні малюнки та інші наочні посібники разом із дитиною, водночас запам’ятовуючи нові слова. Розповідайте дитині, наскільки важливим є вивчення англійської мови людині майже будь-якої професії.