Хореографічний  гурток  

 

 

             «Грація»

 

 

              Керівник

 mk

Ростецька Оксана Анатоліївна 

                                                         Гурток працює :  Середа – 11.20-12.00

         Хореографія - один із видів мистецтва, який поряд з іншими видами діяльності сприяє всебічному           розвитку  дитини. Хореографічне виховання має велике значення в естетичному розвитку дитини; засобами      танцювального мистецтва воно прищеплює любов до прекрасного. 

          Головна мета занять з хореографії :

  - Пробудження у дітей прагнення до прекрасного та       інтересу до музичної і танцювальної активності.

 - Посилення емоційної чуйності та творчої     активності.

  -  Знайомство дітей з танцювальною культурою свого   народу і народів інших країн.

   - Розвиток образного мислення.

 

 -Фізичний розвиток, профілактика проблем з поставою, проблемами опорно-рухового апарату.

Основне завдання хореографічного гуртка  – дати дітям початкову хореографічну підготовку, дати їм необхідні знання, навички, танцювальну техніку, враховуючи вікові особливості  дітей;  виявити нахили дітей і задовольнити потребу в руховій активності; розвинути почуття ритму, хореографічну виразність,  координацію рухів тулуба, рук, ніг, голови, пластику, корекція незначних відхилень у розвитку постави, ступні, форми ніг. 


Очікувані результати:

-   Задовольнити потребу та зацікавленість дитини у танцювально-ритмічних рухах.

-   Розвинути природні задатки, загальні та спеціальні здібності дитини.

-   Навчити різним видам танцювальних рухів.

-   Сформувати елементарні основи хореографічної культури.

-   Сформувати у дитини поняття про гарну поставу та її вплив на естетичний вигляд.

-   Навчити дітей дотримуватися техніки безпеки та безпечної поведінки під час виконання танцювальних вправ.

-   Оптимізувати рухову активність залежно від індивідуальних та статево-вікових особливостей.

-   Виховати дисциплінованість.

-   Сформувати позитивні форми спілкування та поведінки.

 

-   Сприяти розвитку художнього смаку та емоційної сфери дитини.

ПОРАДИ ХОРЕОГРАФА

Останнім часом мистецтво танцю посіло чільне місце в системі художньої освіти дошкільнят. Навчати свою доньку або сина у хореографічній студії нині модно і престижно.

 

     Уроки танцю суттєво впливають на формування індивідуальності дитини, спричинюють її глибокі внутрішні зміни . Щоб найповніше застосувати різноманітні розвивальні можливості хореографічного заняття, слід пам’ятати, що уроки танцю, це передусім, уроки мистецтва, яке є могутнім чинником становлення емоційно-особистісного життя людини. На жаль, чимало дорослих вважають танець лише своєрідної гімнастикою. Між тим, виховання емоційності, духовності – найважливіший аспект хореографічних занять.

 Існує думка: чим раніше розпочати формування фізичних умінь, потрібних для мистецтва хореографії, тим більшого успіху буде досягнуто.

 

Чимало викладачів, зважаючи на таку ідею, заради творчої самореалізації або високої оцінки збоку керівництва та батьків ставлять за мету створення танців для показових виступів. 

Вихованці для таких спеціалістів є лише своєрідним матеріалом (як фарби для художників), а уроки цих педагогів передбачають вивчення складних для малят рухів і отримання дітьми фізичного та нервового навантаження. Чи отримує дитина задоволення від таких занять?  Чи покращується її здоров’я, чи розвиваються творчі здібності у той час, коли її змушують виконувати непосильні завдання? Звісно ж, ні. Адже здоров’я дитини залежить від фізичного та емоційного комфорту.

Тому не варто добиватися швидкого зовнішнього результату за будь-яку ціну.

Пам’ятаймо: головне – не нашкодити здоров’ю дитині.

 1. НЕ ОБМЕЖУЙТЕ  розвиток дитини надто ранньою хореографічною спеціалізацією. Коли дитині 3-5 років, ви не можете передбачити, чи схоче вона стати артистом балету.

 

2. НЕ ОЧІЙКУЙТЕ  від занять хореографією швидкого зовнішнього результату. Правильно оцінюйте психофізіологічні можливості дитини. Наслідком занять має бути поступовий розвиток її здібностей.