СОЦІАЛЬНО-ЕМОЦІЙНИЙ РОЗВИТОК:
Грає самостійно, проявляє фантазію. Любить подобатися іншим; наслідує однолітків. Грає в прості групові ігри.
ЗАГАЛЬНА МОТОРИКА, МОТОРИКА РУК:
Вчиться бігати, ходити на носках, зберігати рівновагу на одній нозі. Сидить на присядки, зпригуе з нижньої сходинки. Відкриває ящика і перевертає його вміст. Грає з піском і глиною.
Відкриває кришки, використовує ножиці. Красить пальцем.
ЗОРОВО-МОТОРНА КООРДИНАЦІЯ:
Може крутити пальцем диск телефону, малює дефіси, відтворює прості форми. Ріже ножицями.
СПРИЙНЯТТЯ І ПРЕДМЕТНО-ІГРОВА ДІЯЛЬНІСТЬ:
Розглядає картинки. Розбирає і складає піраміду без урахування величини кілець. Виділяє парну картинку за зразком.
ПСИХОЛОГІЧНИЙ РОЗВИТОК:
Слухає прості оповідання. Розуміє значення деяких абстрактних слів (великий-маленький, мокрий-сухий тощо.) Задає питання "Що це?". Починає розуміти точку зору іншої особи. Відповідає
"ні" на абсурдні запитання. Розвивається початкове уявлення про кількість (більше-менше, повний-порожній).
РОЗУМІННЯ МОВИ:
Відбувається швидке збільшення словникового запасу. Розуміє складноопідрядні пропозиції типу: "Коли ми прийдемо додому, я буду ...". Розуміє питання типу: "Що в тебе в руках?". Слухає
пояснення "як" та "чому". Виконує двоступеневу інструкцію типу: "Спочатку вимиємо руки, а потім будемо обідати.