ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ УЧАСНИКІВ

ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

Шановні батьки!

Будь ласка, навчіть  дітей дотримуватись наступних правил:

ПРИХОДИТИ ВЧАСНО В ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ.

ПРИЙШОВШИ ЗРАНКУ, ОБОВ'ЯЗКОВО ПРИВІТАЙСЯ З ДОРОСЛИМИ ТА ДІТЬМИ.

 

 

 

ГРАЙ З ДІТЬМИ ДРУЖНО

НА ЗАНЯТТЯХ БУДЬ УВАЖНИМ!
ОДИН ГОВОРИТЬ - ІНШІ СЛУХАЮТЬ

ЯКЩО ЩОСЬ ТУРБУЄ - СКАЖИ ВИХОВАТЕЛЮ

ЯКЩО КОГОСЬ ОБРАЗИВ - ПОПРОСИ ВИБАЧЕННЯ!

БУДЬ ОХАЙНИМ! БЕРЕЖІ ІГРАШКИ І ВЛАСНІ РЕЧІ

ЯКЩО ХОЧЕШЬ ПРИЄДНАТИСЯ ДО ГРИ - ДОМОВЛЯЙСЯ З ДРУЗЯМИ

ПОГРАВ - ПРИБЕРИ ІГРАШКИ

ЯКЩО ПРИЙШЛИ БАТЬКИ,
ПОПЕРЕДЬ ВИХОВАТЕЛЯ, ЩО ЙДЕШ ДОДОМУ

ЕТИЧНИЙ КОДЕКС

ПРАЦІВНИКИ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ

 

1. Працівник закладу освіти поважає Закони України та норми міжнародного законодавства і визнає свою особисту відповідальність перед дитиною і законом. Виконує свою місію з любов’ю та повагою до життя дитини.

2. Діяльність працівника спрямована на всебічний розвиток дитини з метою виховання свідомого громадянина та допомоги в його адаптації до життя в суспільстві.

3. У своїй професійній діяльності працівник дотримується переваги інтересів дитини перед власними інтересами, балансу професійних інтересів, інтересів колег та батьків.

4. Працівник, за всіх обставин, повинен прагнути знайти порозуміння з дитиною, морально її підтримати, допомогти дитині коректно та дбайливо.

5. Працівник вміє створювати в дитячому колективі атмосферу доброзичливості, взаємопідтрнмки, взаємодопомоги, творчої співпраці, зацікавленості.

6. Працівник закладу відмовляється у вихованні від авторитарності та категоричності і виконує свій обов’язок без погроз, примушення і насильства.

7. Працівник закладу приймає на себе особисту моральну відповідальність за всебічний розвиток дитини.

8. Працівник використовує всі необхідні для досягнення позитивного педагогічного результату засоби, сучасні знання, методи педагогіки, психології та виховання.

9. Працівник закладу поважає психофізичну і духовну цілісність, моральні ідеали, особисту честь і гідність дитини та сприяє їх розвитку.

10. Працівник виявляє професійніш такт і високу культуру в спілкуванні та роботі з дитиною та родинами вихованців.

11.Працівник та батьки мають бути єдиною командою у вихованні, розвитку та навчанні дитини.

12.Професійна компетентність та авторитет працівника базується на його здатності бути стриманим, чуйніш, чутливіш, доброзичливіш, принциповим, творчим, здатним засвоювати новіш досвід і передати його іншим.

13.Працівник закладу відповідальний за безперервне підвищення та удосконалення професійного рівня та самовдосконалення.

14.У професійній діяльності працівник чесний і порядній. Він поважає права, законні інтереси, честь, гідність, репутацію та почуття осіб, з якими спілкується.

15. Працівник уникає проявів негативних емоційних реакцій, які принижують його людську гідність.

16. Працівник дотримується педагогічної етики, високого рівня культури поведінки, поводиться стримано та тактовно, зберігає самоконтроль і витримку.

17. Працівник закладу поважає права іншого працівника як людини та фахівця.

 

18. Взаємини між працівниками закладу будуються на підставі колегіальності, толерантності, рівноправності, чесності, справедливості, порядності та довіри, а також готовності поділитися своїми професійними зананнями та досвідом.