Розспівка для старших дошкільнят
музичний керівник Капелюхівська А.О
Музичне виховання Ростецька О.А
II молодша група
1. Прослухайте разом , як їжачок з білочкою розповідають про шумові і музичні звуки.
2. До дня матері прослухайте та спробуйте заспівати пісню про матусю.
3. Потанцюйте веселу руханку Хоки-Поки.
Музичне виховання середня група
1. Прослухайте разом із дитиною музичний твір композитора В. Косенко «Дощик». Під час слухання можна відпочивати або малювати олівцями та фарбами.
2. До дня матері послухайте та спробуйте заспівати пісню про матусю.
3. Потанцюйте під веселу пісеньку «Нехочуха»
Музичне виховання Ростецька О.А.
II молодша група
1.Прослухайте разом, як їжачок з білочкою розповідають про веселу та сумну музику.
2.Прослухайте разом з дитиною та вивчіть пісеньку, як мишенята пасочку місили.
3.Спробуйте повторити музичну пальчикову гру «Дощик».
Музичне виховання
Середня група
1.Прослухайте разом з дитиною виступ симфонічного оркестру за твором А.Вівальді «Пори року» - «Гроза». Уявіть , як крапельки дощу стукають то сильно, то тихо, як здіймається вітер та знов затихає, як спалахує блискавка. Слухаючи твір, можна на мить заплющити очі.
3.Пограйте у музичну гру «Жанри музики». Послухайте твори і визначіть, а можливо і пригадайте жанр окремої частини музики.
2.Прослухайте та вивчіть до Великодня пісню про писанку «Ой, візьму я писачок».
Пісня «Ой візьму я писачок», музика З.Лісеви
Ой, візьму я писачок, розпишу яйцю бочок.
Ось така, ось така. Вийшла в мене писанка!(повторити 2р)
Наша курочка з села. Ще яєчок принесла,
Напишу писанок. Повен-повен козубок!(повторити 2 р.)
Намалюю гребінці, ружі. Хвильки, баранці,
І зірки, і дубки. І пшеничні колоски! (повторити 2 р.)
Понад гори зацвіте. Квітка – сонце золоте.
А на сині небес забринить: Христос Воскрес! (повторити 2 р.)
Напишу я писанок. Кольорових, як вінок,
І для подруг моїх. І для братиків малих! (повторити 2 р.)
Сяє писанками день. Дзвони дзвонять:
Дзень-дзелень!
Із Великоднем всіх: І великих, і малих!
4.Потанцюйте танок «Tiki tiki room».
Музичне виховання
Польська група
1.Послухайте з дитиною твір П.І.Чайковського «Пори року» - «Квітень. Підсніжник». Уявіть, як росте квіточка. Спробуйте відобразити рухами рук, як квіточка проростає із землі, як колишиться від вітру.
3.Пограйте в музично-дидактичну гру «Музичний інструмент».
2.Прослухайте та вивчіть до Великодня пісню «Писаночка».
«Писаночка»
Що, що, що, що за диво це?
Хто, хто, хто, розписав яйце?
Білочка писала, лиска помагала,
зайчик в кошик клав, вовчик дарував.
Приспів. Писаночка – писанка чудова,
писаночка різнокольорова –
А на ній ялиночки,
олені, стежиночки,
зіроньки дрібні.
Подаруй мені!
Що, що, що, що за свято в нас?
Вже у нас Великодній час.
Кличуть всіх звірята писанки писати.
Радість намалюй, друзям подаруй.
Приспів.
4.Потанцюйте веселу руханку «Скік та скок».
Музичне виховання Капелюхівська А.О.
Середня група
Шановні батьки!
Якщо Ви хочете, щоб серце Вашої дитини прагнуло до Добра, Краси, Людяності, спробуйте навчити її любити і розуміти музику! Щоб не втратити можливість формування гарного смаку у малюків, розуміння ними характеру та образності музики, величезного естетичного впливу на всю психіку дитини, її позитивний та гарний настрій, пропоную наступний музичний матеріал:
Пісня.
Перегляньте з малюком веселий музичний мультфільм «Сорока-ворона». Вмикайте українську пісню,співайте разом з дитиною, добирайте рухи, залучайте дитину до підспівування.
Музичне виховання
Санаторна група
Великдень - це не тільки найбільше релігійне свято православних християн, це й унікальна можливість долучитися до народних традицій та обрядів, які його супроводжують. Пропоную вам музичний матеріал, який прикрасить ваше свято та створить для дітей особливу атмосферу.
1.Слухання музики.
Найзрозумілішою для людини є мова музики, що супроводжувала її з дитинства. Саме та музика, що впліталася у процес зростання та виховання людини, видається їй найкращою, найприємнішою, легкою для розуміння. Обговоріть з дітьми зміст та характер твору (скористайтесь пам’яткою «Якими словами описати музику».),спробуйте визначити його жанр (пісня,танець,марш).
2.Пісня.
Всі великодні пісні – душевні та гарні. Пропоную вам пісню, яка допоможє виховати повагу до традицій багатьох поколінь, розуміння цього важливого свята.
На тарілці крашанка крашанка
Коло неї пасочка пасочка
Наче сонечко маленьке/
Це яєчо червоненьке/
На тарілці крашанка крашанка/
Покочу я крашанку крашанку
Тай по краю нашому нашому
Ти котися недалечко/
Великоднєє яєчко/
Покочу я крашанку крашанку/
Грай веселко барвами барвами
Крашанками гарними гарними
Хай святкує вся родина /
Наша рідна Україна/
Грай веселко барвами барвами/ ост рядок 2р
3.Гра.
За допомогою ігор у дошкільнят закріплюються та вдосконалюються різноманітні вміння і навички, розвиваються такі важливі фізичні якості, як: швидкість, спритність, витривалість. Ознайомтесь із правилами гри «Хованки», пограйте зі своєю дитиною та використайте її під час святкування Великодня.
4.Руханка.
Створити радісну атмосферу у вашій оселі можна за допомогою веселої руханки. Фізкультхвилинка й гімнастика під запальну музику не забере багато часу, але подарує море емоції діткам та дорослим.
Музичне виховання
Логопедична група
З кожним днем до нас наближається головне християнське свято – Великдень. Цього свята із нетерпінням чекають і дорослі, і діти. До проведення цього свята в родинному колі пропоную такий музичний матеріал:
1.Слухання музики.
Послухайте музичний твір,адже у ситуації сьогодення - це дуже корисно.
Музика знижує рівень кортизолу — гормону стресу — і збільшує кількість антитіл, що зміцнюють імунну систему. Обговоріть з дітьми зміст та характер твору (скористайтесь пам’яткою «Якими словами описати музику».),спробуйте визначити його жанр (пісня,танець,марш).
2.Пісня.
Спів – це не тільки мистецтво і розвага. Це ліки, яким немає рівних! Психологи стверджують: люди, які багато співають, живуть набагато довше за інших. Пропоную розучити пісню «Ой, візьму я писачок» та поповнити свої знання великодньою піснею.
Ой, візьму я писачок
Ой, візьму я писачок,
Розпишу яйцю бочок.
Ось така, ось така |
Вийшла в мене писанка! | (2)
Наша курочка з села
Ще яєчок принесла,
Напишу писанок |
Повен-повен козубок! | (2)
Намалюю гребінці, ружі,
Хвильки, баранці,
І зірки, і дубки, |
І пшеничні колоски! | (2)
Понад гори зацвіте
Квітка - сонце золоте.
А на сині небес забринить: |
Христос Воскрес! | (2)
Напишу я писанок,
Кольорових, як вінок,
І для подруг моїх, |
І для братиків малих! | (2)
Сяє писанками день,
Дзвони дзвонять:
Дзень-дзелень!
Із Великоднем всіх: |
І великих, і малих! | (2)
3.Гра.
Рухливі ігри — це важливий засіб усебічного виховання дитини дошкільного віку. Правильно дібрані ігри сприяють гармонійному розвитку організму дошкільників. Ознайомтесь із правилами гри «Навбитки», пограйте зі своєю дитиною та не забудьте під час святкування Великодня провести цю гру.
4.Руханка
Весела руханка допоможе весело та з користю для здоров’я провести свій час.
Музичне виховання
Старша А група
Разом із весняним пробудженням природи, наближається світле свято – Великдень! Шановні батьки, пропоную вашій увазі цікавий музичний матеріал, який ви зможете опанувати спільно зі своїми дітьми та підготуватись до зустрічі Великодня в родинному колі.
1.Слухання музики.
Прослухайте з дитиною музичний твір. Проведіть бесіду за змістом та характером твору, спробуйте визначити до якого жанру він відноситься (пісня,танець,марш). Для характеристики твору, можна скористатись пам’яткою «Якими словами описати музику».
3. Гра.
Розгляньте великодню гру, опануйте правила її проведення та спробуйте пограти. Урізноманітніть свої святкові дні цією грою.
2. Пісня.
Пропоную вивчити пісню «Писаночка», яка допоможе підняти настрій та створити святкову атмосферу у вашій оселі.
4. Руханка.
Потанцюйте всією сім’єю під веселу руханку. Кожен свій ранок розпочинайте «Ранковою руханкою».
Музичний керівник Ростецька О.А.
Музичне виховання II молодша група
1.Пограйте у музично-дидактичну гру « Зайці». Визначіть характер музики ( швидка – повільна) та дізнайтеся що роблять зайчики на швидку та повільну музику.
2.Прослухайте пісню «Сонечко» і разом спробуйте заспівати.
3.Спробуйте повторити веселу руханку «Гуси-потягусі».
Музичне виховання Середня група
1.На розвиток сприйняття музики і музичної пам яті та закріплення знань про музичні інструменти пограйте в музично-дидактичну гру «Музичний магазин». Дізнайтеся, які інструменти є в магазині.
2.Прослухайте пісню «Гей, весна іде» та спробуйте заспівати разом.
3.Потанцюйте під веселу руханку «Ми плещемо в долоньки».
Музичне виховання Старша польська група
1.«Вивчаємо довгу та коротку ноти». Ознайомтеся с завданням та спробуйте відтворити ритм.
2.Прослухайте пісню «Веселка». Спробуйте її заспівати разом.
3.Пограйте в музично-ддактчну гру «Впізнай інструмент».
4.Потанцюйте руханку «Ти щасливий».
Музичний керівник Капелюхівська А.О.
Музичне виховання I молодша група
Для проведення цікавого дозвілля з дітьми раджу пограти у музично-дидактичні ігри,поспівати пісні,потанцювати веселі руханки:
1.Потренуйтесь разом з дитиною у визначенні характеру мелодії (швидка-повільна), пограйте у музично-дидактичну гру «Зайці» (прослухайте мелодію, уважно дивлячись на малюнки, визначіть, що роблять зайчики (дорослий запитує, а дитина відповідає). Потрібно зупиняти відтворення так, як це виділено у відео – паузами, до того часу поки дитина не надасть правильну відповідь. Але перед цим робити зупинки перед малюнком, а потім ввімкнути від початку і до кінця, щоб перевірити знання.
2.Прослухайте пісню про «Мушку»,обговоріть з дитиною зміст та характер пісні. Спробуйте підібрати музично - ритмічні рухи, що відповідають змісту пісні. Співайте разом з дитиною та виконуйте ритмічно-рухове відображення змісту.
3.Весела руханка допоможе активізувати руховий режим вашої дитини.
Музичне виховання Санаторна група
Для проведення цікавого дозвілля з дітьми пропоную вашій увазі такі форми музичної діяльності:
1.Перегляньте відеоматеріал «Розповідь про звуки». Потренуйте свою дитину у вмінні розрізняти звуки природи від музичних.
2.Прослухайте пісню «Навесні». Проведіть бесіду щодо музично-ритмічних рухів до цієї пісні. Проявіть творчість та доберіть разом з дитиною ритмічні рухи, відповідно тексту пісні. Залучіть до виконання пісні усіх членів сім’ї та, рухаючись в хороводі,виконайте її.
Хоровод «Навесні»
Навесні, навесні, сонечко проснеться,
Навесні, навесні, дітям посміхнеться.
Ой, ля-ля, Ой, ля-ля, дітям посміхнеться (2р.)
Навесні, навесні, пташки прилітають,
Навесні, навесні, голосно співають.
Цвінь-цвірінь,Цвінь-цвірінь, голосно співають (2р.)
Навесні, навесні, квіти розквітають,
Навесні, навесні, всіх матусь вітають.
Цьом-цьом-цьом, Цьом-цьом-цьом
всіх матусь вітають (2р)
3.Музично-дидактичні ігри викликають у дітей стійкий інтерес до музики. Пограйте у музично-дидактичну гру «Хто мешкає в будиночку». Перш, ніж розпочати гру, проведіть бесіду «У кого, який голосок?» (Наприклад: у мишки - тоненький, у лисички - середній, у ведмедя - низький). Перегляньте гру та потренуйте свою дитину у вмінні розрізняти регістри.
4.Весела руханка «Роби як я» допоможе активізувати руховий режим вашої дитини.
Музичне виховання Логопедична група
Для проведення цікавого дозвілля з дітьми пропоную вашій увазі такі форми музичної діяльності:
1.Перегляньте відеоматеріал «Розповідь про звуки». Потренуйте свою дитину у вмінні розрізняти звуки природи від музичних.
2.Прослухайте пісню «Навесні». Проведіть бесіду щодо музично-ритмічних рухів до цієї пісні. Проявіть творчість та доберіть разом з дитиною ритмічні рухи, відповідно тексту пісні. Залучіть до виконання пісні усіх членів сім’ї та, рухаючись в хороводі,виконайте її.
Хоровод «Навесні»
Навесні, навесні, сонечко проснеться,
Навесні, навесні, дітям посміхнеться.
Ой, ля-ля, Ой, ля-ля, дітям посміхнеться (2р.)
Навесні, навесні, пташки прилітають,
Навесні, навесні, голосно співають.
Цвінь-цвірінь,Цвінь-цвірінь, голосно співають (2р.)
Навесні, навесні, квіти розквітають,
Навесні, навесні, всіх матусь вітають.
Цьом-цьом-цьом, Цьом-цьом-цьом
всіх матусь вітають (2р)
3.Музично-дидактичні ігри викликають у дітей стійкий інтерес до музики. Пограйте у музично-дидактичну гру «Музичний магазин». Потренуйте свою дитину у вмінні розрізняти звучання музичних інструментів.
4.Весела руханка «Роби як я» допоможе активізувати руховий режим вашої дитини.
Музичне виховання Старша А група
Для проведення цікавого дозвілля з дітьми пропоную вашій увазі такі форми музичної діяльності:
1.Музика сприяє активізації пізнавальної й розумової діяльності. Діти багато про що дізнаються, уважно слухаючи музику. Прослухайте колискову «Ой люлі, люлі» разом зі своєю дитиною. Проведіть бесіду за змістом та характером даного твору, обговоріть важливе значення колискової в житті кожної людини.
2.Прослухайте пісню «Плаче зимонька-зима», спробуйте заспівати разом. Проведіть бесіду щодо музично-ритмічних рухів до цієї пісні. Якщо дитина пригадає рухи цього хороводу,спробуйте відтворити їх,поєднуючи вокальне та музично-ритмічне виконання. Якщо ж ні – проявіть творчість та доберіть ритмічні рухи разом, відповідно тексту пісні. Залучіть до виконання пісні усіх членів сім’ї та, рухаючись в хороводі,виконайте її разом.
«Плаче зимонька-зима»
1. Плаче зимонька-зима,
Снігу білого нема,
Що то за калюжі,
Мені прикро дуже...
Приспів:
Вже іде до нас весна!
Ми ж писали їй листа:
Весно, йди скоріше, |
Буде всім тепліше! | (2)
2. Зимо-зимонька, не плач,
Не лютуй і нас пробач,
Хочемо радіти
В гаю поміж квітів!
Приспів.
3. Чути співи тут і там,
Ми співаємо для мам
Пташечками дзвінко:
Прощавай, сніжинко!
Приспів.
4. Ми просили у весни,
Щоби днібули ясні,
Щоби привітати
Наших мам із святом!
3.Музично-дидактичні ігри викликають у дітей стійкий інтерес до музики. Пограйте у музично-дидактичну гру «Музичний магазин». Потренуйте свою дитину у вмінні розрізняти звучання музичних інструментів.
4.Весела руханка «Роби як я» допоможе активізувати руховий режим вашої дитини.
Музичний керівник Кирилюк О.В.
Музичне виховання II молодша з ДОП група
Щоб провести час весело та з користю, раджу поспівати цікаві веселі пісні, пограти у музично-дидактичні ігри та розім"ятися за допомогою руханок, які діти просто обожнюють!
1. Музично-дидактична гра "Сонечко і дощик". Метою цієї гри є розвивати швідкість, спритність і увагу.
2. Прослухайте пісню про весну "Намалюю я". Підберіть до пісні музично-ритмічні рухи, які на вашу думку, будуть доречними з даному випадку. Фантазуйте! Співайте разом з дитиною.
3. Потанцюйте під веселу руханку фізкультхвилинку "Раз, два, три".
Музичне виховання Середня Б група
Щоб провести час весело та з користю, раджу поспівати цікаві веселі пісні, пограти у музично-дидактичні ігри та розім"ятися за допомогою руханок, які діти просто обожнюють!
1. Музично-дидактична гра "Відгадай український народний музичний інструмент" . Метою цієї гри є розвивати увагу, мислення, пам"ять, закріпити знання дітей про українські народні інструменти, вихавувати любов до музики.
2. Прослухайте пісню про весну "Гей, весна іде". Підберіть до пісні музично-ритмічні рухи, які на вашу думку, будуть доречними з даному випадку. Фантазуйте! Співайте разом з дитиною.
3. Потанцюйте під веселу руханку "Нехочуха".
You can do it, too! Sign up for free now at https://www.jimdo.com