Наш фотозвіт

Доброго ранку! Хочу запропонувати зробити подарунок для мами. Робота має виконуватися під наглядом дорослого. Необхідні матеріали: пластилін, ватні палички, картон, зелений папір, ножиці, клей. 


Дорогі батьки і дітки, доброго ранку!

Незабаром День матері. Я хочу допомогти вам намалювати портрет матусі - самої красиво, милої, коханої. Спробуємо?

Зверніть увагу дітей на колір волосся, зачіску, колір очей, на вбрання. Малювати можна любим художнім матеріалом ( фломастерами, олівцями, фарбами, крейдою)

 

Чекаємо на ваші творіння!


 

 

Шановні батьки і діти!

На цьому тижні пропоную повчитись малювати та аплікувати транспорт.  Машини малюємо з геометричних  фігур: прямокутники, квадрати, можуть бути овали, або круги.  Аплікацію молодші групи аплікують з готових форм.  Старші дошкільнята мають спробувати самі вирізати необхідні елементи. 

І найголовніше! Все, що зобразила дитина - це шедевр! Не критикуйте.  Це може бути причиною невпевненості дитини в собі. Творіть разом. Успіху!ою невпевненості дитини в собі. Творіть разом. Успіху!


  Сьогодні Всесвітній день книги.

  Хочу запропонувати намалювати ілюстрацію до улюбленої  казки чи оповідання і поділитись з усіма своїм шедевром. Спробуємо?         

   Будь ласка, підпишіть свою роботу  : прізвище, ім'я і   групу. І потім усі роботи ми розташуємо на сайті ДНЗ.

 

   Зробимо виставкову залу онлайн всі разом!

   Доброго ранку шановні батьки, хлопчики і дівчатка!

  Сьогодні пропоную намалювати картинку нетрадиційною технікою - циліндрами та гуашевими     фарбами.

Ось такий малюнок у мене. 


Спробуйте і ви!

Доброго ранку! Сьогодні пропоную виготовити писанку. Потрібно підготувати картон та пластилін. Форму яєчка можна або вирізати, або намалювати. А потім з пластиліна виготовити кульки, смужки, "ковбаски" та інші елементи і прикрасити ними писанку. Чекаю на фото

Гарного дня!!!


Доброго ранку! Пропоную намалювати картинку до Дня космонавтики. Використати можна традиційні і нетрадиційні техніки малювання.

Творимо разом!


Доброго ранку любі малята, мами і тата!

Хочу запропонувати виготовити аплікацію. Для роботи нам потрібна серветка, клей, олівці.

Із серветки зкручуємо кульки. Намалюйте гілочки верби. Приклейте кульки до гілочок.

Домалюйте роботу за власним бажанням. Можна добавити хмари, сонце, веселку, пташку, метелика ...


Ми тоже трішки попрацювали.


Творіть! У вас все вийде!

    Усім привіт! Сьогодні пропоную зайнятись традиційним малюванням.     Намалюємо зайчиків у лісі. Малювати можна різним художнім матеріалом    (олівцями, крейдою, фломастерами, фарбами). За роботу!



Неперевершених творчих моментів вам!

Використання нетрадиційних технік зображувальної діяльності у роботі  з дошкільнятами

                Якщо у вас залишився качанчик від пекінської капусти, пропоную спочатку ним помалювати, а вже    потім викинути.   Виховуємо маленьких художників разом!

 


У мене ось такі троянди. А у вас?

 

Вправа  «Дмухалка»

 

Потрібно накрапати рідкою фарбою на аркуш паперу, а потім трубочкою роздмухати краплі по акрушу і домалювати роботу пензликом або ватною паличкою

Фантазуємо разом!!!


       Пропоную у вільну хвилинку зайнятись разом з дитиною творчістю.

Заняття №1

Сьогодні проблема розвитку творчих здібностей дітей перебуває у центрі уваги багатьох педагогів –дошкільників. Образотворча діяльність – найбільш ефективний засіб розвитку творчих здібностей дітей. Одне з найулюбленіших занять дітей – малювання. Діти охоче погоджуються на пропозицію намалювати щось і з задоволенням беруться до роботи. Проте ще цікавіше для дітей малювати незвично: пальцями, долоньками, паличками, штампами.

Нетрадиційні техніки малювання – це спосіб створення нового, оригінального витвору мистецтва, у якому гармонує все: і колір, і лінія, і сюжет. Саме нетрадиційні техніки малювання створюють атмосферу розкутості, відкритості, розвиток самостійності дітей, створюють емоційно – позитивне відношення до діяльності. Результат зображувальної діяльності не може бути поганим чи хорошим, робота кожної дитини індивідуальна, неповторна. Термін «нетрадиційний» — означає використання матеріалів, інструментів, способів малювання, які не є традиційними, широко відомими. Існує безліч технік нетрадиційного малювання, їх незвичайність в тому, що вони дозволяють дітям швидко досягнути бажаного результату.


 

       Досвід показує, що малювання нетрадиційними матеріалами дозволяє дитині:

• отримувати незабутні позитивні емоції;

• активізувати художній потенціал;

• привчитися до творчості;• розвивати думки (як ще можна зобразити? як інакше?);

• розвивати самостійність;

• розвивати уявлення;

• розвивати дрібну моторику рук;

• проявити індивідуальність (немає однакових робіт);

• позбутися психологічних меж, страхів (раптом не вийде так, як потрібно).

       У дошкільному віці можна використовувати такі нетрадиційні техніки малювання, а саме: монотипію, малювання на вологому папері, малювання пальцями, восковими олівцями та аквареллю, зім’ятим папером, тампонуванню, крапковому малюнку тощо.

       Крім того, використовують нетрадиційні матеріали й засоби зображення: пробки від пластикових пляшок, від тюбиків крему, зубної пасти; листи дерев, квітів, трави; ягель; целофан; овочеві штампи й печатки; соломка; пористі губки цікаві дітям як гра з невідомим. Це зацікавлює дітей і втягує у творчий процес.

 

        Під час малювання пальцями рук і ніг дитина одержує незвичайно почуттєву насолоду при тактильних контактах з фарбою, папером, водою.

Нетрадиційні техніки малювання

 

Малювання відкритою долонькою та пальчиками

Техніка: дитина вмочує палець у ємність з гуашевою чи акварельною фарбою і робить відбитки на папері відповідно до теми. Проводиться у всіх вікових групах. У молодших групах малювання пальчиком є підготовчим етапом до примочування пензликом. Рука – природне «знаряддя», тому дитині легше отримати перше зображення через природні рухи самої руки, ніж виконувати дії з пензликом.Теми беруться з урахуванням ускладнення: спочатку ті, де потрібно примочувати пальцем по всій поверхні, а потім – на обмеженій поверхні.


                                                      Поради батькам:

• перед заняттям слід закотити дитині рукава;

• фарба має бути густою;

• покажіть дитині, як треба тримати руку та в якому положенні мають бути пальці.

Примочування по всій площині:

«Пальчик гуляє», «Сукня в горошок», «Чашки в горошок».

Примочування на обмеженій поверхні:

«Гілка горобини», «Вишеньки на тарілочці», «Горошок для півника».

Малювання долонькою: «Сонечко», «Дощик», «Тюльпани», «Дерево».

 

Завдання: Виконайте разом з дитиною малюнок відкритою долонькою та пальчиками.

Заняття №2

Техніка набризкування

Використовуючи цю техніку, необхідно вчити дітей набрати на кінчик щетинного пензля фарбу, пензлик нахилити над аркушем і провести пальцем проти ворсу; застосовувати цю техніку для тонування паперу, створення сюжетних малюнків: зоряне небо, квітучі луки, а також – окремих образів: квітуче дерево, дерево з плодами. Можна запропонувати дітям на аркуш паперу перед використанням цієї техніки покласти вирізані із картону силуети, які потім зняти, а їх відбитки розфарбувати.

Малювання восковою свічкою

Крім малювання олівцями, фломастерами, фарбами, гуашшю існує багато інших художніх та допоміжних матеріалів, які можуть використовуватись в зображувальній діяльності. Одним із таких методів є малювання свічкою.

 

Віск залишає на папері невиразний слід, немає яскравості, як від звичайних олівців чи фломастерів. Така техніка малювання свічкою називається «Сліпим малюванням»: на папір наноситься якийсь малюнок свічкою, потім зверху тонується увесь аркуш аквареллю і на кольоровому тлі проявляється зображення. Для такого виду малювання краще брати саме розведену водою акварель, то вона прозора, на відміну від гуаші, а віск містить жир, який відштовхує воду.

Кляксографія

 

Аркуш паперу складається навпіл, прогладжується лінія згину. На лінію згину аркуша паперу довільної форми наноситься кілька «клякс» різного кольору. Аркуш складається, прогладжується рукою. Розгорнувши, одержуємо несподівані зображення – у них можна впізнати знайомий образ або домалювати необхідні деталі, щоб він став виразнішим.

Методика продряпування

Цікавий вид малювання способом продряпування.

Аркуш паперу (краще картон) натирається розплавленим воском. Потім покривається темною гуашшю, змішаною з дитячим милом. Мило знежирює поверхню і допомагає рівномірно затонувати аркуш. Після висихання фарби, за допомогою загостренного патичка, продряпується малюнок.

 

Завдання: виконайте малюнок з дитиною у техніці, яка вам сподобалась.


Заняття №3

Малювання ниткою (Ниткографія)

Довжина нитки повинна бути 30-35 см.

 

Один кінець нитки намотати на палець або зробити петельку для зручності. Вільним кільцем опустити її в палітру з фарбою. Притримуючи пензлем, щоб не набралася зайва фарба, витягти нитку з палітри і викласти її петельками на одну сторону зігнутого навпіл аркуша так, щоб чистий кінець нитки звисав з нього, накрити другою половиною аркуша, притиснути зверху лівою рукою і витягти нитку рухом на себе і праворуч. При розгортанні аркуша на обох його сторонах утвориться симетричне зображення.

Малювання зім’ятим папером

М’який папір мнеться руками, вмочується у фарбу (за кінчик) і відбитки його наносяться на аркуші.

 

Малювання на зволоженому аркуші паперу

Акварель по-мокрому – дозволяє отримати малюнки з розмитими, нечіткими контурами, створити колірні переходи, ніжність, гармонійність колірних узгоджень.

Зволожується аркуш паперу і кладеться на вологу серветку. Потім наноситься малюнок пензликом або пальчиком, вмоченим у акварельні фарби.

 

Завдання: виконайте малюнки у запропонованих техніках.


Заняття № 4

 

Малювання зубною щіткою

 

Для малювання зубною щіткою потрібна густа, напівсуха гуашева фарба. Зубну щітку потрібно вмочити у фарбу. Доторкатися до аркуша паперу потрібно усім ворсом, щоб від кожної ворсинки залишався слід. Для того, щоб набирати фарбу іншого кольору, треба гарно вимити щіточку водою і витерти насухо серветкою.

Малюємо квачиком квіти, тварин

Квачиком малюємо так само, як і звичайним пензликом. Для малювання треба підготувати фарби – акварельну або гуашеву, баночку з водою, папір білий або кольоровий, довільного розміру та форми квачик тримаємо у руці трьома пальцями, як і пензлик.

 

Добре змочуємо квачик у воді, набираємо на нього фарби та малюємо. Квіти краще малювати напівсухим квачиком або кінчиком.

Як зробити квачик для малювання?

 

Візьміть цупкий, але м’який квадратний клаптик тканини розміром 8х8 см. Згорніть цей клаптик так, щоб він набрав форми конуса, обмотайте цей конус ниткою та зав’яжіть. Квачик для малювання готовий. Бажано, щоб їх було кілька – окремо для кожної фарби або близьких за кольором фарб.

Набивання фарби

 

Використовуючи цю техніку, необхідно вчити дітей набирати фарбу на жорсткий пензлик. Фарба має бути напівсуха, пензлик також – сухим. Періодично набираючи фарбу на пензлик прикладати ворс до аркуша, використовуючи його як «патичок», ніби набиваємо фарбу.

Завдання: виконайте з малюком малюнки у запропонованих техніках.