Сторінка соціального педагога

 Соціальний педагог -  це людина, яка покликана об'єднати усі  зусилля сім'ї, садка,громадькості задля надання допомоги дитині.

 

Соціальний педагог:  

Гураль Наталія Олександрівна

Освіта: повна вища

 

Закінчила Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка в 2014 році.

Досвід роботи: 10 років.

 

Педагогічне кредо:

Дитинство – це ранок життя людини, а ранок має бути щасливим.

                (Софія Русова)

Життєве кредо:

  "Не кажи світові про те, що ти хочеш зробити- покажи як ти робиш"

 

 

 

Мої роботи:

Download
Казки, що допоможуть дітям..(2020р.).pdf
Adobe Acrobat Document 9.5 MB
Download
Таємниці сенсорної кімнати (2015р.).pdf
Adobe Acrobat Document 2.1 MB

Основні напрямки діяльності соціального педагога

І. Захист і охорона дитинства.

1. Забезпечення інформацією та консультування дітей і дорослих стосовно взаємних прав і обов’язків дітей та дорослих. Форми роботи – заняття, бесіди, консультації, тренінги, анкетування тощо.

2. Діагностична робота. Діагностики, що проводить соціальний педагог допомагають оцінити:

- особливості соціального оточення (психологічний клімат в групі, в родині);

- соціальний статус дитини, особливості особистості (виявлення обдарованих дітей, дітей групи ризику тощо);

- самооцінку;

3. Корекційна робота за розвивальними програмами та через роботу з дорослими, які беруть участь у вихованні дітей.

4. Соціально-педагогічний патронаж дітей пільгових категорій (дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування, дітей із багатодітних, малозабезпечених, неповних сімей) та дітей з неблагонадійних сімей.

ІІ. Робота з дітьми, які не відвідують дошкільні навчальні заклади.

1. Створення бази даних дітей неохоплених дошкільною освітою, з метою їх залучення до ДНЗ.

2. Консультування батьків, діти яких не відвідують ДНЗ, запрошення їх до консулат-пункту.

3. Залучення дітей, які не відвідують ДНЗ, та їх родини до участі в святах, розвагах та заходах для батьків ДНЗ.

ІІІ. Зв’язки з громадськістю

1. Налагодження двостороннього контакту з соціальними службами, відділом освіти району, державними та громадськими організаціями.

2. Здійснення соціально-диспетчерської діяльності, метою якої є отримання дітьми, їх батьками та колегами інформації про служби та фахівців, які можуть допомогти в конкретній ситуації. Соціальний педагог не тільки надає консультацію, але й організовує цю взаємодію.

3. Посередницька роль у взаєминах дитини, родини з освітніми, поза освітніми та соціокультурними закладами мікрорайону.


Великі права маленької дитини

Права та обов’язки дітей

Права Обов'язки
Усі діти мають право на любов і турботу Поважати і любити своє оточення. Ставитися до них так, як би ми хотіли, щоб ставилися до нас
Усі діти рівні у своїх правах Поважати близьких та друзів. Не принижувати гідності кожної людини. Поводитися так, щоб своєю поведінкою не порушувати прав іншої людини
Особлива турбота — дітям-інвалідам Бути толерантним до таких людей. Поважати і допомагати їм
Усі діти мають право на повноцінне харчування Дотримуватись режиму харчування. Вживати продукти до кінця терміну придатності. Поважати працю кухарів
Усі діти мають право на відпочинок і дозвілля Дотримуватись правил моральної етики; організовувати дозвілля так, щоб воно було корисним і не заважало іншим
Усі діти мають право на освіту Сумлінно навчатись; активно працювати на уроках, готуватися самотужки; старанно виконувати домашні завдання
Особлива турбота — дітям, які перебувають у конфлікті із законом Дотримуватись певних норм поведінки, прийнятих у суспільстві. Намагатися не створювати ситуацій, що призводять до порушення закону
Діти мають право вільно висловлювати свої погляди Поважати своє оточення. Давати нагоду кожному висловлювати власні думки. Не нав'язувати своїх поглядів іншим, якщо вони з ними не згодні
Усі діти мають право на медичну допомогу Цінувати і дбати про своє здоров'я. Виконувати приписи лікарів
Усі діти мають право на вільне спілкування Поважати співрозмовників. Коректно і тактовно висловлювати свої думки. Дотримуватись правил мовного етикету
Особлива турбота — дітям без сімей 3 повагою ставитися до людей, які дбають про нас
Жодну дитину не можна примусово залучати до праці Виконувати роботу, яка не завдає шкоди здоров'ю. Обслуговувати себе самотужки
Усі діти мають право на інформацію Самостійно знаходити інформацію в різноманітних джерелах
Жодну дитину не можна ображати або принижувати Не ображати і не принижувати інших
Усі діти мають право на життя Дотримуватись норм і правил поведінки, прийнятих у суспільстві. Не створювати ситуацій, що можуть спричинити нещасні випадки
Download
Книга на ярмарку 2019 рік
Книга - Подорож чарівною країною.pdf
Adobe Acrobat Document 2.0 MB