Сторінка соціального педагога
Соціальний педагог - це людина, яка покликана об'єднати усі зусилля сім'ї, садка,громадькості задля надання допомоги дитині.
Соціальний педагог:
Гураль Наталія Олександрівна
Освіта: повна вища
Закінчила Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка в 2014 році.
Досвід роботи: 10 років.
Педагогічне кредо:
“Дитинство – це ранок життя людини, а ранок має бути щасливим”.
(Софія Русова)
Життєве кредо:
"Не кажи світові про те, що ти хочеш зробити- покажи як ти робиш"
Мої роботи:
Основні напрямки діяльності соціального педагога
І. Захист і охорона дитинства.
1. Забезпечення інформацією та консультування дітей і дорослих стосовно взаємних прав і обов’язків дітей та дорослих. Форми роботи – заняття, бесіди, консультації, тренінги, анкетування тощо.
2. Діагностична робота. Діагностики, що проводить соціальний педагог допомагають оцінити:
- особливості соціального оточення (психологічний клімат в групі, в родині);
- соціальний статус дитини, особливості особистості (виявлення обдарованих дітей, дітей групи ризику тощо);
- самооцінку;
3. Корекційна робота за розвивальними програмами та через роботу з дорослими, які беруть участь у вихованні дітей.
4. Соціально-педагогічний патронаж дітей пільгових категорій (дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування, дітей із багатодітних, малозабезпечених, неповних сімей) та дітей з неблагонадійних сімей.
ІІ. Робота з дітьми, які не відвідують дошкільні навчальні заклади.
1. Створення бази даних дітей неохоплених дошкільною освітою, з метою їх залучення до ДНЗ.
2. Консультування батьків, діти яких не відвідують ДНЗ, запрошення їх до консулат-пункту.
3. Залучення дітей, які не відвідують ДНЗ, та їх родини до участі в святах, розвагах та заходах для батьків ДНЗ.
ІІІ. Зв’язки з громадськістю
1. Налагодження двостороннього контакту з соціальними службами, відділом освіти району, державними та громадськими організаціями.
2. Здійснення соціально-диспетчерської діяльності, метою якої є отримання дітьми, їх батьками та колегами інформації про служби та фахівців, які можуть допомогти в конкретній ситуації. Соціальний педагог не тільки надає консультацію, але й організовує цю взаємодію.
3. Посередницька роль у взаєминах дитини, родини з освітніми, поза освітніми та соціокультурними закладами мікрорайону.
Великі права маленької дитини
Права | Обов'язки |
Усі діти мають право на любов і турботу | Поважати і любити своє оточення. Ставитися до них так, як би ми хотіли, щоб ставилися до нас |
Усі діти рівні у своїх правах | Поважати близьких та друзів. Не принижувати гідності кожної людини. Поводитися так, щоб своєю поведінкою не порушувати прав іншої людини |
Особлива турбота — дітям-інвалідам | Бути толерантним до таких людей. Поважати і допомагати їм |
Усі діти мають право на повноцінне харчування | Дотримуватись режиму харчування. Вживати продукти до кінця терміну придатності. Поважати працю кухарів |
Усі діти мають право на відпочинок і дозвілля | Дотримуватись правил моральної етики; організовувати дозвілля так, щоб воно було корисним і не заважало іншим |
Усі діти мають право на освіту | Сумлінно навчатись; активно працювати на уроках, готуватися самотужки; старанно виконувати домашні завдання |
Особлива турбота — дітям, які перебувають у конфлікті із законом | Дотримуватись певних норм поведінки, прийнятих у суспільстві. Намагатися не створювати ситуацій, що призводять до порушення закону |
Діти мають право вільно висловлювати свої погляди | Поважати своє оточення. Давати нагоду кожному висловлювати власні думки. Не нав'язувати своїх поглядів іншим, якщо вони з ними не згодні |
Усі діти мають право на медичну допомогу | Цінувати і дбати про своє здоров'я. Виконувати приписи лікарів |
Усі діти мають право на вільне спілкування | Поважати співрозмовників. Коректно і тактовно висловлювати свої думки. Дотримуватись правил мовного етикету |
Особлива турбота — дітям без сімей | 3 повагою ставитися до людей, які дбають про нас |
Жодну дитину не можна примусово залучати до праці | Виконувати роботу, яка не завдає шкоди здоров'ю. Обслуговувати себе самотужки |
Усі діти мають право на інформацію | Самостійно знаходити інформацію в різноманітних джерелах |
Жодну дитину не можна ображати або принижувати | Не ображати і не принижувати інших |
Усі діти мають право на життя | Дотримуватись норм і правил поведінки, прийнятих у суспільстві. Не створювати ситуацій, що можуть спричинити нещасні випадки |
You can do it, too! Sign up for free now at https://www.jimdo.com